JuSt My RaMbLiNG

Saturday, August 21, 2010

Gambar di atas tiada kena mengena dengan Entry ini..saja sbb teringat org kat situ yg tiba2 sepi.. mana pi tah.. dah arwah kot?


Heheh.. lamakan tak merepak.. kini ku kembali merepak.. Wakakaka.

Sejak2 abes belajar nih terasa buhsan yamatsss... buhsan.. ohh buhsann.. yer buhsan..may be sbb dah lama ala2 tunggu result kuar...LIBL enjoy..lari sana..lari sini. Dah kuar result..tak lama tunggu konvo. Dah konvo.. LIBL gi keje balik keje. Keje pulak busy ohh busyy.. asyik kena pergi customer sana sini. Bukan pegi melawat ehh..pergi buat codeing, testing bagai. Sampai tiba2 rasa busan menjadi seorang programmer atau dlm bahasa melayunya pengaturcara..tp designation adalah System Analyst atau bahasa melayunya penganalisa system. Hakikatnya programming jua yg ku hadap. Ahh..semua lah LIBL hadap.. strt frm requirement untill testing.

Akibat kebusyan yg melampau LIBL gagal ke GYM. Konon kan LIBL nak gi GYM seblum bukak posa. Tapikan.. rasa mcm tak laratt jer. Perut yg ala2 meragam nih butkan LIBL x mampu gi GYM.. Banyak asid owhh.. LIBL ada gastric.. Huhuhuh.. Nak gi lepas tarawih cam dah lewat. Mencikkk la.. Nyesal tak freez... kalau esok jer pegi try test ok gak kot. Ahahha.. See the mood lah. :P

Org pusa turun berkilo2 LIBL puasa loose inch jer.. terasa baju suar longgar tp berat sama jer... Why ahh...whyyyy??...

Hari nih LIBL nak masak roti kukus.. tgh tungu majerin cari itu yg LIBL memblog nih. Bukan aper..smlm LIBL tgok puding roti secoett jer kat kedai nasik briani glamour tuh haga RM 4.90. Aperkahh??... Hari nih LIBL nak buat sendiri..x abes bawak gi surau kan..kan??

OKlah.. harap2 dah cair sikit..kalaw tak cair jap gi LIBL jemur kat tingkap... :P

2 comments:

Dilla said...

puding roti sampai RM4??? sure duit berkepuk2 org kedai tu.

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Ha ah..sangat mahal. Rasa tak berbaloi nak beli. Buat sendiri & boleh sedekah sikit lagi bagus.