Sirih Junjung Pertama Ku

Tuesday, March 9, 2010


Tadaaaaa... Ini Hasilnya..!!

Wahh..gempak tak tajuk?.. Hahahaha...
Inilah sirih junjung pertama yang aku buat dalam sejarah hidup aku. Tapi bukan untuk aku tp untuk adik kawan aku. Tak sangka aku kembali membuat mender2 creative yg dah lama aku tinggalkan walaupon dalam hati meronta-ronta..bestnyerr buat mender2 creative mcm nih. Lagi best drp menghadap codes2 programming.. HAHAHA..

Majalah Gubahan Hantaran

Aku sebenarnya menjadi bidan terjun yg ttb cuba dan mencoba membuat gubahan sirih junjung. Mujur ada bahan yang sesuai dan majalah. Belasah jer kan.. Mujur jugak tangan ini ada sedikit seni walaupon kidal..

Bulat-bulat jer yg paling senang..

Berdasarkan pengalaman tolong kawan2 dan gubahan yg aku buat utk perkahwinan abg, aku maka sekali lagi aku buat buah bulat2 yg aku pon tak tahu aper..bunga bulat2 pon boleh la jugak. Now baru aku sedar, susah jugak nak gubah hantaran utk pihak lelaki sbb aku selalu buat utk pihak perempuan. Kipas tuh ala2 ada la sikit hand touch..nak letak jugak wp simple. Gubahan pada dulang tuh bukan aku buat..

2 comments:

NenekPenne said...

gubahan benda bulat2 tu pastu taruk manik kat tengah bulat tu mcm tetek jer kan? heeeee

catz said...

wah life,
boleh amik tempahan ya,,,
ahahaha.
:)