Kucing Terjeleh Lidah & Tempang

Friday, March 5, 2010


Eii..seram..seram..geli pon ada. Kucing nih ttb terlepas masuk dalam umah masa tengah sidai baju kat dry area apt aku. Nih mesti lompat masuk. Nih kucing ke 2 masuk selepas kucing yg aku selamatkan yg hampir jatuh bangunan.

Sekali kucing nih masuk dalam rumah & hilang. Puas cari tapi x jumpa..ishh..bahaya..kang busuk umah. Cari punya cari rupanya ada bawah meja dalam bilik keja aku. Sempat snap gambar...!! sekali aku parasan semacam jer.. rupanya lidah kucing nih terjeler.. takott.. ttb jadi geli.. Kesian tp aku tak tahu nih kucing saper. Puas halau..dgn slow motion dia pon keluar dgn terjengket-jengket..Owhh..tempang..Kesian. Tp sori lah aku geli tgok..aku pon x tahu kelinik kucing kat mana. soh halau keluar jer la..

One day ttb dry area umah aku bau busuk..ciss.kucing nih kencing..mujur ada hmate. Aku part nih mmg x beleh. Aku sensitip bau..boleh keluar isi perut... Harap2 kucing nih tidak membuat ornar lagi..

PS. Kucing yg dok apartment pandai naik lift. Cam poyo jer aku masuk lif drp tkt 5 ada kucing sekoq kat dalam.. sampi tkt 3 ada orang lain masuk..maka dlm lift aku + org tuh + kucing.. sampai tkt 2..ada budak masuk..maka dlm lift aku+org tuh+budak+kucing. Sampai G..semua pon keluar termasuk kucing..

11 comments:

mun-e said...

ahahaahah comel je kucing pandai naik lift. hahaha

tunbegia said...

sungguh kasian kucing tempang,

salamm,

Benedict Bernard said...

aku tak minat kucing..ahaks

DrSam said...

kucing ni memand adorable, tapi kalau sekali dah berak dan kencing merata-rata kat dalam dan tepi rumah tu...aisssshhhh...pantang betul.

NenekPenne said...

bab catatan PS tu yang kelakar...muahahaha...

i adore kuceng yang comel jer... tak baik kan?????

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

mun-e - hahahaha..rasa cam lawak dlm TV jer bila pk balik..ishh..

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

TB - kesian mmg kesian..tp lidah tuh yg seram..

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Ben - main2 boleh..bela x boleh sbb malas nak buang & basuh bahan buangan kucing..

Dr.Sam - mmg comelkan.. sama la bab berak & kencing nih yg tak tahan..

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Nek - ada ker kucing yg tak comel?

Anak Bapak said...

bijak betoi kucing srg nih

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Anak Bapak - binatang makin bijak..manusia makin.... (sambung sendiri..)