ToRa Datang LaG1.. =P

Friday, October 2, 2009

....IKLAN KEJAP...



Ini cerita lama..tp ini kejadian baru... It has been a year...
Wakakakak.. kejap jer rasa..

So, this year sender nih nak mintak maaf la kot.. sedar ehh ko ada buat jahat kat aku.. err.. actually aku x terkesan pon.. sikit pon tak.. cam poyo jer.. setakat SMS standard nih aku x layan lah. Aku x reply pon. Mmg sengaja aku tak reply.

So..aku abadikan Pic SMS di sini untuk tatapan di kemudian hari...(aku nak delete SMS nih...dah penuh inbox hp aku..). Harap-harap tahun depan aku tak dapat dah SMS drp sender nih.

PoinTs to Ponder:

WhEn its End..itS END...

BUT..

If you KnOW How To StaRT you SHOULD know HOW To END..

6 comments:

CATZ said...

:)
ironinya...bila raya..ramai yg teringat kepada sesiapa yg pernah lalu/singgah dlm hidupnya..
:)
masih teringat kenangan lama maybe..
:)

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

I guess so..

Alahai..naperlah mereka2 nih jiwang lebih2 pulak..

Selalunya dalam kes mcm nih..simple malas nak layan..nnt macam2 cerita kuar plak..

Better to keep quiet rather than speak..

Raihan81 said...

apa nih nida..nak censored2 plak...mesti org ni dr bhgian sulit..hihi..
nida...dtglah rumah...nusaibah pun lama tak dgr citer....

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

HAHAH..biarlah rahsia..

Kat Tabung Haji ada bahagian sulit jugak ker?.. MihahahaHAHA..
koserr ahh..

Baru la nih nak comment blog nih....mmg dok teringat Nana pon..mana madu lebah aii??

Masa raya tadi ada Nusaibah call..kesian dia kena kerja on call..pagi raya balik nak tidoq ja dia..cakap ngan dia pon lalok jer bunyi..

time raya la dokter bz katanya..H1N1 lah..putus jari main mercun lah..

Nana meh la umah.. x penah sampai lagi Shah Alam.. mesti Tasneem dah besar & makin cute kann..

Raihan81 said...

aritu dah try publish komen...tp ntah la...takmau keluaq...
sorry ek..
Nida esok ada kat rumah ker?...

mertua baru nak p amik stok madu buln dpn..nnti dah ada bgtau ek..
Sejak kes H1N1 nih..madu laris...

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

Nana..call x angkat. Hari nih kerje..esok x der.. pagi nak gi ESQ..ptg nak gi kenduri akikah..

Ahad..klw nak dtg bt taw awal2..