SaNguinE MelAncHoLy LOVE Daisy

Tuesday, August 11, 2009

Cantik kan Daisy nih.. waaaaa...cantiknyerrr..
I like its color.. sama mcm handbag Guess tuh la Nek..



I like Nature.. I like adventure.. I like outdoor.. I like Forest.. I like flower.. I like red & keturunannyer termasuk PINK.. HAHAH..

Spesis apakan aku ini??

I am sanguine melancholy..

6 comments:

NenekPenne said...

sanguine melancholy tu menda arrr?

semoga pokok ini mempunyai jangkahayat yang panjang..ha haha

makcik rokiah said...

ala... tangan kite panas bela pokok... .. uishhhh..

parkchoo said...

nnt klu buat kenduri arwah bunga tu jgn lupa jemput kengkawan eh..

Riezal said...

Needa.. rugi jer beli pokok lawa2.. hang bukan nak siram pun.. pastu kering jaa.. llalalala.. cabuttttt

Sawa said...

parkchoo said...
nnt klu buat kenduri arwah bunga tu jgn lupa jemput kengkawan eh..
<< kejam sggh romen pakcu itewww. sabor needa sabor

SiMpleSmArtErMe said...

Nek - sanguine melancholy..org yang perangai mengong macam ai..

Cik Kiah - hehe...me too

PakCu - Ok pakcu lead baca surah yassin ehh..

Riezal - hang nak cabut pi mana??..Parit Buntaq & Bukit Jalil tuh kecikk jaa.. kentut pon dengaq..WAHAHAH..

Kak Sara - pakcu mmg..dia dah lama x meromen.. itu pasal jadi lagu tuh..